هفت خودروی کپی برداری شده از خودروهای موفق دنیا که در ایران وجود دارد +عکس
انتشار: فروردین 14، 1401
بروزرسانی: 22 آذر 1404

هفت خودروی کپی برداری شده از خودروهای موفق دنیا که در ایران وجود دارد +عکس

هفت خودروی کپی برداری شده از خودروهای موفق دنیا که در ایران وجود دارد +عکس

در مجموع باید طراحی سوناتا را قابل قبول دانست ولی بیشتر کاربران مسن به خرید آن میل دارند و جوانان کمتر به خرید آن فکر می کنند. از رقبای آن در بازار و در این بازه قیمتی می توانیم به آزرا 2006 تا 2010، کیا اپتیما 2010، تویوتا کمری 2007، کیا سراتو، هیوندای النترا و میتسوبیشی لنسر اشاره کنیم. تمامی خودروهای معرفی شده که از سریع ترین ماشین های ساخت ایران به حساب می آیند، امروزه باتوجه به برخی از تحریم ها و عدم دسترسی به قطعات ماشین های وارداتی، توانسته اند در بین مردم جایگاه بالایی را کسب نمایند. با این حال، ممکن است خرید هرکدام از این محصولات ایرانی نیز بدلیل مواجه شدن با قیمت های بالا برای بسیاری از مشتریان خودرو امری دشوار باشد. به همین دلیل، وجود و فعالیت مراکز گوناگونی در ایران، امکان استفاده از این مدل خودروها را از طریق ماشین های اجاره ای فراهم کرده اند.

  • پارس تندر یکی از رقیب های این خودرو محسوب می شود خودرویی با پیشرانه و کیفیتی خوب ولی با امکاناتی ساده و دنا خودرویی با ظاهری زیبا، امکانات بهتر ولی با پیشرانه قدیمی EF7.
  • نحوه عملکرد موتور خودرو ارتباط مستقیم به حجم و قدرت و سرعت موتور پیدا می کند که با گسترش صنعت خودروسازی در ایران طراحان و متخصصین توانسته اند ماشین های تولید داخل را نیز با کیفیت بالاتر ارائه دهند.
  • با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به استفاده از ماشین هایی که نام بردیم دارید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
  • قطعا اگر چنین شود، منافع این امر هم به ملت و هم به دولت خواهد رسید.

تیبا که روی پلتفرم پراید ساخته شد، طی ۱۰ سال گذشته به فروش بالایی دست پیدا کرد. با این وجود، طراحی بدنه آن نمی توانست از حدی فراتر برود و کیفیت آن هم چندان چشمگیر نیست، اما به دلیل کم استهلاک بودن همچنان جزو پرفروش های بازار است. در واقع می توان کم مصرف بودن، کم خرج بودن و جادار بودن فضای کابین را جزو نقاط قوت و ظاهر نه چندان خوب آن را جزو نقاط ضعفش محسوب کرد. با همه اینها، تندر ۹۰ طی این سال ها به یکی از خودروهای محبوب ایرانی ها و به ویژه کارمندان تبدیل شده است. معیارهای خرید خودرو می تواند برای هر کسی متفاوت باشد؛ عده ای به دنبال آپشن های خاص و گوناگون می گردند، عده ای فقط یک برند را قبول دارند و برای عده ای نیز کم خرج بودن ماشین مهم است.

ایزوفیکس صندلی از چه سالی مورد استفاده قرار گرفته است؟

با توجه به آنکه شاسی و پلتفرم پژو 301 در تارا استفاده شده است، می توان انتظار داشت که استحکام بدنه مناسبی در محصول ایران خودرو نیز وجود داشته باشد. ضمن آن که تارا در مدل فول آپشن به چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و ترمز دیسکی عقب تجهیز شده تا بتواند امنیت قابل قبولی برای کاربران خود به وجود بیاورد. بنابراین فعلا تارا یکی از بهترین ماشین های ایرانی از نظر امنیت محسوب می شود.

یادها و خاطره ها ؛ رامبد جوان و سام قریبیان در جشن خاطره ها سال 1376

به همین منظور در نمودار 1 تغییرات قیمت مهم ترین مواد اولیه عرضه شده در بورس کالا برای تولید خودرو از فروردین ماه 1390 تا تیرماه 1402 مورد بررسی قرار گرفته است. جهت صحت سنجی گزاره مطرح شده، به عنوان یکی از ریشه های تصمیمات نهادهای سیاست گذار، لازم است قیمت عرضه خودرو و تغییرات آن در دهه گذشته، از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد. نکته قابل توجه دیگر، مصرف سوخت بهینه این سدان است که برای مشتری ایرانی نقطه قوت محسوب می شود. متاسفانه نسخه پلاس نزدیک به 300 میلیون گران تر است که عامل منفی برای خرید آن محسوب می شود. ایران خودرو با اعمال تغییراتی روی پژو 206، خودروهای مختلفی با اسامی متفاوت روانه بازار کرده که یکی از آنها پژو 207 است. این خودروی هاچ بک از جذاب های بازار به خصوص برای جوانان به حساب می آید.

نظرات در مورد : محبوب ترین خودرو های خارجی در ایران

در آغوش گرفتن کودک در هنگام رانندگی نه تنها می تواند باعث خستگی شما به خصوص در مسافت های طولانی مدت شود، بلکه از نظر ایمنی نیز اصلا کار درستی نیست. همینطور اگر قصد دارید تنها با فرزندتان به رانندگی بپردازید، قطعا تامین امنیت آن یکی از اساسی ترین مشکلات شما خواهد بود. وی برای بازگشت از محفل موسیقی درشکه ای دو اسبه کرایه کرد و به سمت منزل به راه افتاد. زمانی که این درشکه از خیابان امیریه به سمت شمال پیچید، اتومبیل فوردی از جهت مخالف با آن تصادف کرد و  استاد از درشکه به بیرون پرتاب شده و از ناحیه سر به زمین برخورد نمود. وی توسط مردم به بیمارستان نظمیه تهران که بهترین بیمارستان آن زمان بود می رسد اما بعد از ۵ روز، به دلیل ضربه مغزی در سن 54 سالگی فوت نموده و در گورستان ظهیر الدوله به خاک سپرده می شود. مظفرالدین شاه در اولین سفر خود به اروپا در سال 1279 شمسی به کشور بلژیک رفت و در آنجا با اتومبیل آشنا شد.